В тази статия ще дадем няколко красиви и интересни примери за това как съвременният стрийт арт и стенопис намират уникално приложение в интериорните и екстериорните оформления на реномирани хотелиерски брандове по света, както и в техния маркетинг.

Тъй като FINE ART FACTORY е студио за стенопис,  което също така има за цел да запознава българската аудитория със световните тенденции в стенописното изкуство, често в нашия BLOG ще срещате интересни статии по темата.

*Звездите в хотелиерството и гастрономията се формират от редица комплексни фактори свързани с качеството на обслужване и предлаганите удобства, но интериорното и екстериорно оформление, както и постигнатия “ambience” (атмосфера) са от решаваща роля за изживяването на техните гости.

Местата, на които можем да срещнем стенописни творби в големите хотели са разнообразни: рецепцията, лобито, коридорите, междуетажните пространства, ресторанта, стаите и апартаментите за гости, както и техните фасади.

 

Palace Hotel ‘Broken Hill’, Australia

photo: www.thepalacehotelbrokenhill.com.au

 

‘Altis Belem’ Hotel & Spa, Lisboa

photo: altishotels.com

 

Tristan Eaton for ‘Revolituion’ Hotel, Boston

photo: therevolutionhotel.com

 

Много от големите хотелски брандове инвестират в бутикови стаи изрисувани с изящни стенописи, или в които са окачени оригинални произведения от големи майстори.

Така наречените “арт” стаи предлагат уникално изживяване за квотата посетители почитатели на изкуството.

В много от случаите позиционираното изкуство в съответните стаи позволява на хотелите да увеличават цените за нощувки в тях и с времето да възвръщат инвестициите си многократно.

Тези стаи биват таргетирани към почетни представители и почитатели на изкуството, които са готови да платят по-висока цена за да се насладят на произведение от любим майстор, което не могат да видят другаде, а останалите предлагани от хотела удобства допълват приятното изживяване.

 

Ryosuke Yasumoto for ‘Park Hotel Tokyo’

photo: parkhoteltokyo.com

 

‘Hilton’ Art Rooms

photos: hilton.com

 

От друга страна, монументалният стенопис върху фасадните площи на хотели се явява мощен инструмент за техния маркетинг.

Благодарение на концептуалната адаптивност в изкуството, освен постигането на бутиков екстериор, стенописът може да подчертае идеологията и посланието на хотелския бранд, както и значително да засили неговата разпознаваемост, превръщайки мястото в истинска атракция.

Всички ние поне по един път сме ставали свидетели на това, как майсторски изписани произведения на изкуството, които са внесли у нас дълбоко позитивно усещане, са ни карали да си спомняме за тях години наред, пробуждайки желанието да се върнем за да ги видим с отново. Така работи изкуството.

Със съвременния бум на Интернет и технологиите, все по-чести стават посетителите на хотели, чиито  фасади изглеждат по подобен начин, които задължително си правят поне по една снимка пред тях, след което я споделят в социалните мрежи с геолокация или оставят по едно добро ревю в Trip Advisor.

В повечето случаи подобни монументални стенописи се превъщат в символи на самите хотели.

 

‘Blooms’ Hotel, Dublin

photo: blooms.ie

Artotel ‘Tharmin’, Indonesia

photos: artotelindonesia.com

 

‘Megaro’ Hotel , London

photo: hemegaro.co.uk

 

James Jean for Dolly Varden Hotel, California

photo: oyster.com

 

Shepard Fairey (OBEY) for ‘Plaza’ Hotel-Casino, Las Vegas

photo: plazahotelcasino.com

 

Ако управлявате хотел или тъговки обект и разполагате с интериорни или екстериорни стени, които искате да превърнете в произведения на изкуството, то можете свържете с нас и с радост ще обсъдим Вашите идеи.

Повече за нашата дейност, както и реализирани от нашия екип проекти ще откриете >ТУК<

За да се свържете с нас, моля, използвайте нашата контактна форма:

 

Направете запитване за проект

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf.
    Качете снимка (опционално)
  • Това поле е за целите на валидирането и трябва да останат непроменени.

 

FINE ART FACTORY – ОФИЦИАЛЕН ВИДЕО ТИЙЗЪР:

 

 

АБОНИРАЙТЕ СЕ ЗА НАШИЯ БЛОГ:

[mc4wp_3_form id=“1393″]